Passa al contingut principal

4t i 5è Esquiada Aransa 1r Torn

Bona tarda,

Avui els nens i nenes de 4t i de 5è de l’escola hem anat a esquiar a l’estació d’Aransa. Avui ha estat el primer dels dos dies que hi estarem en aquesta primera estada.

Hem hagut de matinar molt per sortir. El viatge ha estat molt mogut, sobretot a l’autocar de 5è, on han hagut molts mareigs. Però tothom està bé.

Hem arribat a les 11 a l’estació i hem esmorzat. Després hem fet grups barrejats i hem conegut als monitors i monitores. Ells i elles ens han explicat com és l’esquí de fons i com ben de fer-ho. Hem vist que els esquiis i les botes eren molt diferent a les de l’esquí alpí.

Hem esquiat prop de 3 hores i després hem dinat. El pícnic del menjador avui era amanida de pasta i nuggets de patata i bròcoli. De postres teníem pomes i mandarines d’Alcanar.

Després de dinar hem jugat una estona amb la neu. Hem fet ninots i alguna que altra guerra de neu 😜.

Cap a les 4 hem començat a baixar cap a l’alberg. És una casa molt gran amb molt espai a l’aire lliure. Hem fet les habitacions, una bona dutxa i tot just estem a punt per sopar. Així que bon profit, bona nit i fins demà!

Postdata: per veure les fotos d’avui feu clic a la imatge del principi

Erin i Aina, alumnes de 5è

1. Mout bé tot!! A penas surten fotos dels de 4t. Pero. Segur que su pasarán bé.

Entrades populars d'aquest blog

Colònies 6è

Han estat tres dies inoblidables plens d'activitats i emocions. Tornem amb la motxilla plena d'anècdotes i amb la satisfacció d'haver passat molts bons moments. Us deixem un bon reportatge per recordar aquestes colònies en família.

[6è-I4] Trobada padrins/es i fillols/es

Enguany, els fillols i filloles de l'alumnat de 6è, són el curs de I4. En aquesta primera trobada vam fer un esmorzar conjunt i temps lliure a l'espai d'esbarjo de la comunitat de petits.  Ens vam conèixer, vam interaccionar, jugar, vam llegir contes i sobretot, i el més important, ens ho vam passar molt bé! La següent trobada serà el dia de la sortida de la castanyada!  Som-hi! Us deixem amb l'àlbum de fotos!!!! (Ara sí)

[4t] Treballem la cançó: T'he trobat a faltar

Els infants de 4t hem iniciat el treball de la cançó i la veu com a eix principal d'aquest curs.  Per començar hem treballat la cançó del grup català Buhos "T'he trobat a faltar". Una adaptació al català de la cançó "Zukerin Batera" del grup basc En Tol Sarmiento . Esperem que us agradi!